bra dag idag!

Har haft en mycket bra dag idag. Började dagen med en långpromenad runt Osudden. Tar cirka 2 timmar från mitt hem och tillbaka igen. Tog med Minimannen och fick också sällskap av Nell, som tog med sig Filip.
Solen strålade från en nästan klarblå himmel, men det kändes att det är höst i luften.

Resten av dagen har flutit på, utan något sötsug. (Attans vad morötter är bra!) Till middag serverades en delikat köttfärssås. (Recept kommer senare.)

Det svåraste av allt, konstigt nog, är att hinna äta alla points. Jag ska äta 22 varje dag, men stannar oftast runt 17-18. Då gäller det att tänka till lite extra.

Tyck till
Postat av: Nell

Lurade jag iväg dig till Arken själv i dag? Mina pojkar somnade kl 13 och jag hade inte mage att väcka dem. Så jag lade min stentunga kropp i sängen med, och sedan sussade vi gott i eftermiddag...

2007-08-28 @ 18:24:00
Postat av: Schvesster

Duktigt jobbat! Täk åxå på att sötsuget kommer bara att minska ju fler dagar som går... Hang in there!
Kram!

2007-08-28 @ 20:59:49
URL: http://Cajalainen.blogg.se
Postat av: Camilla till Nell

Ingen fara Nell. Hade tvättid å så sov Elias, så jag kom inte heller iväg.
:-)

2007-08-29 @ 14:28:05
Postat av: Therese

Haha, tittade runt lite bland olika bloggar o började läsa lite på din. O så läste jag osudden i det här inlägget o tänkte - vafan finns det en sjö någon annanstans som oxå heter så? Sen tittade jag lite noggranare. Hehe, Det är ju inte varje dag man stöter på en blogg från en annan i Värnamo :)

2008-11-22 @ 17:36:04
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Skriv vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0