inte för att jag är skrockfull men...

Har det med att det är fredagen den 13:e att göra?

Morgonen började med lite småpanik då jag skulla frakta pojkarna till dagis. Mitt i påklädninen kommer jag på att vi skulle bjuda på glass på dagis idag eftersom Stora lilla killen fyllt år. Tror ni att jag ordnat detta?
Inte då. (Glömsk som en ....hrm kommer inte på något bra....)
In med ongarna i bilen, kasta av dem på dagis, hinna till affären och tillbaka till dagis för att hinna vara på jobbet innan det ringer in. Inte var ju vägarna de bästa heller med snömodd upp till öronen!

Men jag hann med andan i halsen muttrandes en massa fula ord om mig själv och denna glömska. Har jag det inte skrivet på näsan finns det stor risk att det faller ur min hjärna....

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Petra Bloggar

hmmm ingen bra start på dagen kanske :S



men hjälp, helt plötligt kom jag på att jag faktiskt inte vet vad du heter HAHAHA! vad galet, du ÄR JU MissyElliot för mig liksom ;-)



KRAAAAAAAAAAAAAAAM

2009-03-13 @ 18:53:34
URL: http://www.petrabloggar.com
Postat av: Cissi

Men du lyckades ju i alla fall! Grattis och hoppas att du får en trevlig fredagkväll.

2009-03-13 @ 19:10:42
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Helen

vilken start på dagen.. hoppas resten av dagen blev lite bättre med mindre stress. ..kram kram

2009-03-13 @ 21:21:50
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Fresia

Visst är det hopplöst när det är så där? Man kan undra varför. Kanske lever vi för stressigt, jag vet inte. Men jag kan vara hopplöst glömsk ibland, måste skriva upp det mesta. Tycker ni mammor är ganska fantastiska. Ni hinner med nästan allt.

Ser vilka "scheman" ni har som ska hinnas med, otroligt. Hoppas helgen blir bra.

2009-03-13 @ 23:01:50
Postat av: La Familia

Rösta gärna!

2009-03-14 @ 01:24:48
URL: http://www.metrobloggen.se/lafoto

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0