gördennaförattdetärsåkuligt

För läääänge sedan bidde jag utmanad av allra goaste Isabell. Denna har legat och grott i datorn i evighet och nu äntligen slänger jag ut den.  Me like detta trams, och du som är sugen nallar denna, klurar och skriv svar och tala om för mig att du gjort den så att jag kan komma och kika...

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
"Som ersättning för lånen hade Gustav Vasa fått lova att Hanseaterna helt fritt skulle få handla i Sverige." (Historiabok för år 5)

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Dörren in till kontoret

3. Vad såg du senast på TV?
Eh, tv, senast? Torsdags kväll, måste vara Criminal Minds...

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
20.49 (20.51, inte illa!)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tvättmaskinen

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Drog upp en massa trista buskar i trädgården.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Favvisbloggarna

8. Vad har du på dig?
Grå mysdress

9. Drömde du något inatt?
Hmm... något var det säkert, men mitt minne funkar inte i sådan utsträckning att jag kan tala om vad...

10. När skrattade du senast?
När jag läste godnattsaga för Minimannen och han för femtitolfte kvällen i rad väljer boken om dinosaurier...

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En hylla med massa arkivlådor och pärmar.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Hrm, jag är inte helt funtad själv, så jag lägger inte märke till konstigheter...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Me like this, men börjar fundera på om det inte är slut snart...

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
"Righteous Kill" i helgen med älsklingen.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Hoppla, jag vet, eller kanske, eller....Kan inte bestämma mig. Skulle nog snurra till allt totalt om jag kom över en massa kosing...

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag avskyr fötter. YAK!

17. Tycker du om att dansa?
Oh ja!! Hellre än bra!

18. George Bush?
Nej tack!

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Har ju redan mina prinsar som heter Elliot och Elias och jag är sååå nöjd. Men om vi leker lite med tanken så skulle det kanske passa med en Elsa (Pojknamn som passar ihop med de andra har jag slut på...)

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Njeajokanskedet... Ett varmt land ett par år kanske....

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Äntligen, nu kan vi få lite fart på det här stället! (*asgarvar*)

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: soffie

å vilken rolig utmaning,

haft en bra måndag?Här har vi nästan blåst bort,

gokväll

2009-03-30 @ 21:17:28
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Sofie

hihi.. kul grej. Perfekt när man inte har nått speciellt att skriva..

2009-03-30 @ 21:20:29
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sussie

Ha ha ha du och dina listor gullet!!!!!



Usch...idag är ingen bra dag! Ungarna har varit sket jobbiga. De skule klippas, åka och handla. Fixa mat....jätte oroligt på jobbet...igen!



Få se om jag har nåt jobb kvar nästa vecka...tur som fan att man är ledig!



Puss...vi kan väl ringas imorgon.

2009-03-30 @ 21:20:36
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag har gjort den... var ju lite skoj!

2009-03-30 @ 21:51:54
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Susan

Aaaa...sånt är kul....denna ska jag absolut göra men det får bli imorgon=)



Kramisar

2009-03-30 @ 22:18:53
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Sabina

Hahaha den var rolig och eftersom jag är hemma å sjukar mig så roffar jag åt mig denna NU...=)

KUL!!

2009-03-31 @ 08:37:46
Postat av: PeterDeluxe

hehe denna ska vi göra =)

2009-03-31 @ 11:24:26
URL: http://www.peterdeluxe.webs.com
Postat av: Liselott

Oh yeah, party pinglan MissyElliot har kommit till himlaporten! S



Dansar också hellre än bra. Fina barnnamn tycker jag. Me like! No thanks till George Bush här med. YUK!



Stor kram

2009-04-01 @ 22:18:48
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0