frustrerande ramar...


Hrm, runt mina bilder ligger det en tunn, blå-lila ram. Den är till ingen nytta och ställer till det. Om man vill förstora bilden måste man vänta tills ramen försvunnit. Annars går det inte. Snacka om frustrerande att vänta.... Ibland tar det ju evigheter för sidan att laddas och för ramarna att försvinna.

Någon som vet hur jag ska få bort de där irritationsmomenten?


ps. Mina fingar är såååå ömma efter dagens snörande. Never again!!!!
(Eller iallafall inte förrän det är dags för skridskoåkning nästa gång...)

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Anonym

Ingen aning om vad man ska göra åt ramen. VErkar konstigt...hur hamnade den där från början..? Ett riktigt i-landsproblem man kan reta ihjäl sig på!!!



PS. "Sucker" för vampyrgrejer...det var ju roligt! (lättroad!)

2009-01-29 @ 20:54:26
Postat av: Susan

Hmmm...ingen aning om det faktiskt....så där var jag ingen hjälp ju:P



Förstår verkligen att du har ont i fingrarna efter all snörning...hua=)



Kramar

2009-01-29 @ 21:24:22
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: mamsen

hahaha, jag förstår att det är störande klickar på bilden (not found)

Härligt att du orkar stanna hos mig...

Jag försöker iaf att läsa ett par ggr i veckan hos mina favvosar men det sista har det vart "trögt" med det mesta o på Måndag börjar jag jobba..........hmm, kanske får mer tid då?!?!! ;)

Kram o hoppas allt är bra

M

2009-01-29 @ 21:52:08
URL: http://www.metrobloggen/mammaobebben.se
Postat av: Anonym

Jag har oxå blå ramar runt men de verkar ingå i just den designen. Sjukt fult om du frågar mig..suck.



Ja jag kan förstå att fingrarna värker efter så mycket snörande. Du får smörja in dom med mjukaste krämen du har :)

2009-01-29 @ 22:46:51
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Inte en susning tyvärr :-)

Ja jag hoppas med råttorna försvinner..en har redan gjort det ..



Natti natti

2009-01-29 @ 23:00:52
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0