föräldrabloggar


Om ni är som jag och gillar att hitta nya bloggar att läsa, så vill jag varmt rekommendera föräldrabloggar. Några eldsjälar jobbar med sidan och samlar en massa härliga föräldrabloggar. De lägger in nya tips på bloggar varje dag och jag har hittat många nya pärlor att följa. Kika in där du med om du är sugen på att vidga dina vyer i blogglandia.

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Mamma Russin

hej söta..:)

japp daag 2 har gått utmärkt bra.. huvudvärken börjar komma lite smått, men "matintaget" har varit under kontroll.. hihi..



hur har din dag 2 varit ?



kram

2009-08-11 @ 18:11:27
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: marresmamma

Kollade in bloggarna, tack för tipset! Satt precis innan och funderade på hur man ska hitta nya roliga bloggar, trillade in på din blogg och sedan vidare... Ha en bra dag!

2009-08-12 @ 11:24:43
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0