vi och tusentals andra...

Efter en heldag i Ullared och nästan alla julklappar avklarade så känner jag mig mycket nöjd.
Tyvärr valde vi inte rätt dag, för ett antal tusentals andra människor hade också valt att besöka stället, ni vet: höstlov och precis efter löning. Men vi hade ingen brådska och lullade runt därinne ett antal timmar. Kan tillägga att plånboken numera är mager som en sticka, men vad gör det, man lever bara en gång. (Ja, jag vet att jag bara försöker rättfärdiga mitt handlande och döva det lilla dåliga samvetet, men visst är pengar till för att spenderas....eller?)

På hemvägen hamnade vi i snöblasksovädret och det var bara att krypa fram med bilen.

Det mysigaste med alltihop är att jag fick en heldag hemifrån med en god vän. Massa tjöt och härlig avkoppling och det var det bästa med hela dagen. Tack L för att du hängde på.

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Susan

Kul att du hittade en massa och skönt att få tjata av sig lite (mycket) utan barn och karl:P



Kramar

2008-10-31 @ 17:53:58
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Sussie

Kul att ni hade det mysigt.....även om jag inte gillar Ullared blev jag lite avis! Ni hade ju så mysigt ju!

Blir ju själv 3 dagar med barnen igen nästa vecka så EGEN tid är lyx!!!!!!!!



Puuuussss!

2008-10-31 @ 21:00:59
URL: http://suzanita.blogg.se/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0