liten utmaning...

Har blivit utmanad av en snigel ....

 Vilken blogg besöker du allra först när du loggat in ?

Hrm, vandrar in via bloggkoll, så det beror på vem som skrivit senaste inlägget.... (Diplomatiskt svarat, eller hur...)

  Vad har du för klädstil?
Kläder japp, stil, neeee, tar det jag gillar.....
 Vilken artist beundrar du mest?
Hua, svårt. Det finns nog ingen speciell så.... (Trist jag är va!)

 Vilken resa är den längsta du gjort?
Hrm, 4 timmar med flyg....Då hamnar man på Lanzarote eller på Kreta....
 Vilken dryck nyttjar du allra mest?
Kaffe, helt klart kaffe, det borde stå vatten, men kaffeintaget är nog snäppet större...

Du som känner dig manad,
kasta upp dina svar i din blogg och tala om för mig att du gjort den,
så kommer jag susandes....


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Susan

Aha, kul...jag gör den ikväll för jag hinner inte nu. Kalstime idag du vet och mycket att fixa.



Kramar

2008-11-01 @ 07:05:59
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Najalla

Nu finns den i min blogg oxå :o)

2008-11-17 @ 21:15:07
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se.

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0