ni missar väl inte...

Ni har väl inte missat att spana in detta och sedan klicka er vidare.....

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

jag föraktar ingen pga av utseenden de är också människor fast kanske inte lika nöjda människor.



Om jag fick bestämma skulle allla kvinnor få en byst att vara stolt över men jag är inte Gud du kan inte belasta mig för de kvinnor som måste se ut som mig genom silikon. Jag är född med det vissa vill födas med det, och det är en stor skillnad.

2008-05-05 @ 12:54:06
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: MissyElliot

* Hertiginnan: Eh, ok!

2008-05-05 @ 12:56:32
Postat av: Fröken Sparsmart

Ja, med sådana coola brillor är rektorsjobbet snart ditt! :)

2008-05-05 @ 14:04:26
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: Liselott

Skall kolla in det senare - skall käka middag nu, men tack för tipset! Superbra!



Och vad detta nästan lite sura aggressiva inlägg här ovan av hertiginnan?



Jaja, vi har alla våra komplex och det vi är nöjda med. Själv är jag glad att jag har gått upp i vikt och har en badring av fett runt magen! :D



För man får ju se det positiva - jag har ju fått en schysst hylla också! Då får man stå ut med badringen runt magen. Jag kommer att flyta såååå bra i sommar i vattnet. Hahahahahaha!!



Kramisar Liselott

2008-05-05 @ 18:28:23
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: MissyElliot

Fröken Sparsmart: Oh ja, jobbet är mitt i ett nafs... ha ha ha



Liselott: Ja om du kollar in hennes sida, så fattar du. Hon ställde en fråga i ett inlägg som jag svarade på. Så här frågade hon: Vilken kvinna föraktar du eller beundrar för hennes utseende.

Jag tyckte bara inte man kan förakta någon för hur den ser ut, men hon höll visst inte med. Inget/ingen person jag tänker engagera mig i....

:-)

2008-05-05 @ 21:06:39

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0