flyttad blogg

Ojdå, nu har min blogg blivit flyttad till den nya portalen.
Ser inte riktigt ut som det gjorde innan och vanemänniska som jag är håller jag på att bli fnoskig av oro att något ska bli fel.
En snabb back-up av hela min blogg ska göras nu.
Bara utifallatt....
_________________________________________________

Uppdatering:
Min sida ser ut som vanligt, men det är när jag loggar in och ska fixa och trixa som det ser annorlunda ut. Och jag hittar ingen knapp någonstans där man kan spara en back-up av bloggen. Det fanns det ju på den gamla portalen.....
*morrar lite...*

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Petra Bloggar

va? det ser inte konstigt ut...

2008-05-02 @ 21:00:14
URL: http://petraodaniel.blogg.se/
Postat av: susan

Det ser ut som vanligt här.

2008-05-02 @ 21:12:08
Postat av: MissyElliot

Petra och Susan: Ja, själva bloggen ser ut som vanligt, men inte när man loggar in och ska fixa och trixa!

fnissar lite smått hysteriskt!*

2008-05-02 @ 21:21:48
Postat av: Candygirl

Ja det kanske är säkrast. jag flyttade ju innan flytt behövdes. Fast gamla adressen finns ju kvar.. kanske man skulle logga in och kolla läget!

2008-05-02 @ 21:26:04
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com
Postat av: Anonym

Sant....såg också på min nu att det ser konstigt ut när man ska fixa. Hmmm...bara till att vänja sig antar jag.

2008-05-02 @ 22:40:42
Postat av: Lotta

Hm min ser ut som vanligt har väl inte blivit flyttad än då... Skagenast göra backupp nu hehe kram

2008-05-03 @ 06:18:35
URL: http://kelo.blogg.se/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0