Lista, det var så länge sedan!

Som ni vet gillar jag listor av alla de slag.
Det var länge sedan jag hade en lista, så nu är det dags.

Fem SKULLE

Skulle du vilja vara längre?
Nee, är ganska nöjd med mina 164 cm över havet....

Skulle du vilja väga mer?
Ha, den var bra!

Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Vilken jä-la fråga!

Skulle du vilja ha sex med en kändis?image667
Hrm, det beror på.

Skulle du vilja bli susig i kupan av alkohol nu?
Nee, inte just idag. Men gärna en annan dag....

Tio KAN
Kan du röra på öronen?
Vaddå röra, med handen eller? Ha ha ha, nee mina öron sitter där de ska, alldelesa stilla

Kan du slicka dig på näsan?
Inte då, min tunga når inte dit.

Kan du kolla i kors med ögonen?
Eh, skela kan jag, är det samma sak?

Kan dina föräldrar lita på dig?
Absolut! (Men om de kunde det när jag var yngre är en helt annan femma!)

Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
*asgarv* Inte en chans.

Kan du vara på fest utan att dricka?
Visst kan jag det, men jag föredrar en fest då man får bli lite susig i kupan.

Kan dina vänner lita på dig?

Always!image677

Kan du tänka dig att pierca naveln?
Japp, har haft en piercing där men fick ta bort den när jag blev gravid. (Inte så snyggt när magen och piercingen petade rakt ut!) Men skulle gärna sätta i den igen.

Kan du suga?
Mysko fråga, tänker inte svara på den....

Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?

Om jag har pengar att spendera så ska de spenderas!


Femton HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
Mmmm. (f'låt mor och far)

Har dina föräldrar sagt att de älskar dig?
Självklart!

Har du ett syskon?
Inte bara ett, utan tre.image678

Har du någonsin haft sex med någon?
Nee, mina båda söner har kommit med storken!

Har du varit full den här månaden?
Full och full? Bara ordentligt susig i kupan.


Har dina föräldrar ljugit för dig?
Det har dom säkert...


Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
Inte då, gillar ju sådant här.

Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Japp!

Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Japp!

Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Japp, vad är detta med fyra år äldre. Det är väl inget konstigt eller?
image676
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Senast i morse.

Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Aldrig!!!

Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
Mmm. (Ojdå, just det ,jag har ju inte haft sex!)

Har du haft sex med mer än tre personer?
ja, men inte samtidigt...(Mohahaha)

Har du ljugit på någon fråga än då?
Näpp, alldeles ärlig hela tiden.

Tjugo VEM
(Bara tillåtet att välja EN, det står vem, inte vilka!)

Vem är din bäste vän?
Ojdå, svårt. Finns flera kandidater. Men allra bästa måste bli Sussie.
image669
Vem älskar du?
Älsklingen!

Vem hade du senast sex med?
Älsklingen!

Vem vill du bli susig i kupan med?
Sussie, för hon är så jä-la rolig!

Vem är den bästa artisten?
Äsch då, har ingen favorit, gillar allt. (nästan)

Vem pratade du senast i telefon med?
Hmm, landstinget om sonens besökstid.

Vem har du en liten crush i?
Älsklingen!

Vem är snyggast i världen?
Skulle vilja säga älsklingen, men Benjamin Bratt är faktiskt snyggare!

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Älsklingen. (för då finns miljonen kvar för mig att spendera....*fniss*)


Vem är snällast i världen?
Oj, finns många, men det får bli syrran.

Vem är din bästa kompis?
Svarade jag inte på den nyss?

Vem vill du prata med?
Anyone!

Vem sov du med senast?
Minimannen (Älsklingen har jobbat natt)

Vem såg du berusad senast?
Älsklingen! *fniss*

Vem vet allt om dig?
Syrran! (å nu är du tyst Catja!)
image675
Vem kysste du senast?
Älsklingen, mumma!

Vem kramade du senast?
Stora lilla killen, när jag lämnade på dagis.

Vem kan berätta allt för dig?
Syrran. (tror jag iallafall....)

Vem kan du berätta allt för?
Syrran! ...och fler, men jag fick ju bara skriva en.

Vem hatar du?
Hatar ingen, slöseri med energi!

image679


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Anonym

Puss i ljumsken på dig...du är min bästis med!

Love you

2008-03-28 @ 10:16:06
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: Anonym

thank you, vi hade en bra dag tills alice fick sig ett rejält utbrott.

2008-03-28 @ 18:17:07
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Anonym

svar: nån måste ju va den söta lilal väduren oxå :D haha

2008-03-28 @ 20:27:18
URL: http://annasch89.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0