gästskrivande TuMadre

Här kommer gästspelet från TuMadre!
Tyvärr skulle jag fått in detta igår, men var inte hemma. Därför blir det ju lite svårt att hänga med i TuMadres melodifestivalomröstning. Men du kan ju alltid kolla hur det gick...

Yo, yo TuMadre in MissyElliots house, everybody let's say: "YEAH! YEAH"!

Haha! Jo, jag fick ju den stora äran att gästblogga här för att jag av en slump råkade slänga in kommentar nummer 1000 i en utav mina trognaste läsares bloggar. Nu måste jag erkänna att jag själv inte har läst alla Missys inlägg, men har skummat mig igenom en del. Min uppfattning om henne är att hon är en levnadsglad, positiv, jättebra mamma till två fina killar och med massa humor! Har jag rätt eller fel?

Vem är jag, då? Jag är en nyss fyllda 20-årig tvåbarnsmamma boendes norr om Stockholm. Lever ensam med barnen och älskar livet. Jag är mammaledig och kan hitta på massa olika skojiga saker med mina barn och vänner varje dag. Min blogg kan ni läsa här . Jo, det är ju Melodifestivalen ikväll, eller hur? Jag har en liten omröstning i min blogg där mina läsare får rösta fram sin favorit. Släng in din röst du med så sammanställer jag allting senare. Spännande!


Ha en trevlig helg allihopa och fortsätt att ösa MissyElliot med kommentarer! Om ytterligare 500 kommentarer (eller 1000?) kanske JUST DU får äran att skriva några rader i hennes blogg.


Hejhoppp, gummisnopp! /TUMADRE (Tu Madre betyder "Din Mamma" på spanska, bara så att ni vet).

image629

 

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Tu Madre

Tack för kommentaren...
Jag kommer inte ta bort bloggen! :) Vi får se hur det blir med upplägget i bloggen i framtiden!

Råkade radera designen ppå min blogg, så nu håller jag på och fixar en ny. Hahah!

2008-03-16 @ 20:42:42
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0