sommarfest på dagis

Den årliga sommarfesten på dagis gick av stapeln igår. Solen strålade och humöret var på topp hos alla. Den mest populära aktiviteten är ansiktsmålning. Ungarna står i kö för att få bli en kanin, ett lejon eller bara få ansiktet fullt med målade blommor. Stora lilla killen var en tiger förra året.

         

I år var det dags att bli ett lejon.

                   

Minimannen hade fullt upp med att ränna runt och pilla i allas picknick-korgar och att ta en smakbit på dagisfrökens citronskiva.

         

Ett jättetack till all personal för det toppenjobb ni gör med våra barn!
Ni är suveräna!

____________________________________________________________

RÖSTA! RÖSTA! RÖSTA!

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Isabels värld

Jag har lagt min röst på dig nu!! Jag valde mellan dig och Tjohalia som jag också besöker varje dag men du såg ut att behöva rösten bättre just nu =) Lycka till nu! HEJA!!! Kul att du länkar till mig =) Jag länkar tillbax. Kram Pernilla

2008-06-04 @ 11:54:13
URL: http://isabelsvarld.blogg.se/
Postat av: Liselott

Nu när skolavslutningarna närmar sig är det sommarfester, picknicks lite här och var. Tur att vädret är vackert i alla fall. :D



Kram L

2008-06-04 @ 13:57:19
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/
Postat av: Erika

Haha, gud va gulligt!

2008-06-04 @ 13:58:27
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0