denna dagen gången...

Happ, så var den här dagen gången. Inget vettigt blev det gjort alls. Vi funderade på att ta oss en tur, men fick aldrig tummen ur liksom. Det har istället blivit mys och bus för hela slanten. Dagen går väldigt fort när man har två (eh tre?) illbattingar hemma.

Det roligaste idag var nog sportintervjun jag och Minimannen gjorde med vår egen Torres, den spanske målgöraren från gårdagens match:

         

Stora lilla killen hade en kompis här på eftermiddagen och de lekte och fick med sig Minimannen också.

Nu ska jag och älsklingen sätta oss framför tv:n och glutta på en film. Jag ska pyssla lite samtidigt, ska försöka återkomma med bilder när det är klart.....

Ha en härlig måndagskväll allihop

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Fröken Sparsmart

Ja, ibland kan det vara svårt att veta hur många ungar men har! :)

2008-06-30 @ 22:27:44
URL: http://www.metrobloggen.se/sparsmart
Postat av: Liselott

Framtiden är utstakad för barnen - sportkommentator och fotbollsspelare eller hur ;))



Goa bilder! Kram L

2008-06-30 @ 23:11:02
URL: http://measiwannabe.blogspot.com/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0