oreda i kistan

Hrmf, har legat i sängen hela dagen. Något har ställt till med oreda i min stackars mage.
Det började igår kväll, image536störde min Törnrosasömn under natten och jag är fortfarande alldeles vimmelkantig.
Det är inte vinterkräksjuka, men nästan lika illa. (känns det som)
Åh, dags att vandra tillbaka till sängen igen.
Blää.....

(ps. Måste bara tala om att min stegräknare visar rekordartade 143 steg!!!)
*mohahaha*

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Linda

Men din stackare. Hoppas magen behagar komma i rätt läge snarast.

2008-01-20 @ 20:24:32
URL: http://lindawashere.blogg.se
Postat av: Mamsen

Men..vannudå???Kan det va min "gamla" åkomma som tagit dej????
Krya på!!!!

2008-01-20 @ 23:38:42
Postat av: Nell

JO du gumman! Det är "vinterkräkisen" du har åkt på. Det är bara det att den inte har något kräk med sig nuförtiden. Jag känner massor (ok, några inkl mig själv...) som "bara" mår pyton med illamående, tjorvig mage, ingen aptit osv. Utan toalettbesök. Filip har varit risig i helgen. Jättedålig och trött ett par timmar för att sedan bli jättepigg resten av dagen. Och många upp till nackenskitar, som runnit ut längs benet (har du ätit frukost än? Inte? Mohahaha) - helt vattniga och hemska. Så vi är hemma i dag.
I helgen har jag fyllt en hel tvättkorg med Filips små kläder. Och fem bad har han fått. Stackar´n...

Du har nog sjukan men du blir snart bra igen, ska du se!

Krya på sig,
Doktor Nell

2008-01-21 @ 08:04:11
Postat av: Sösster

Men isch så otäckt! Håller med illa mamman om att du kanske fått hennes åkomma... den var åxå helt mystisk! Kasta i dig tio vitpepparkorn å drick mycket vatten är mitt enda tips... Ringer senare, hade en väldigt upplyftande kväll igår... mowhahahaha
Kramisar

2008-01-21 @ 11:55:12
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Myra

Yak. Hemskare än hemskast. det där.
Krya på dig nu.

2008-01-21 @ 12:54:35
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: evans

143 steg är minsann inte så illa om man ligger med magsjuka! Krya på dig!

2008-01-21 @ 14:59:50
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: sanna

Välkommen i "klubben"..har känt mej helt konstig i magen idag..mår illa o har värk i hela kroppen..BLÄ! men det har inte "hänt" nåt än..ska svälja vitpepparkorn nu, o hålla tummarna! Krya på dej! kram..

2008-01-21 @ 15:58:33
Postat av: Petra

fyyy! *tycka synd*

krya på dig! =)
och du, 143 steg är inte illa pinkat det!
(men att du ens har satt på dig den när du är sjuk *skrattar högt*
du för go!

kram

2008-01-21 @ 18:30:24
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: evans

Hur mår du idag? Hoppas att du känner dig bättre!

2008-01-22 @ 19:46:48
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: MissyElliot

* Linda: Blev faktiskt pigg på kvällen. Kände mig inte dålig det minsta. Mysko!

* Mamsen: Säg inte såååå! Du var ju kasse i typ 2 veckor!

* Nell: Hrmf, jag tror inte riktigt att det kan vara vinterkräksjukan. Den var liksom lite för kort och lite för lindrig för det....

* syrran: Vitpepparkorn, nee, tror det är lite sent för det! Nyfiken på din kväll....

* Myra: Håller med YAK!!!!

* Evans: Mmm, det blev många steg mellan sängen och toan... *mohahaha*

* Sanna: Hoppas att du klarar dig!

* Petra: Ja, jag hade den på de stunderna jag trodde jag mådde bra. Sedan blev jag kass igen och glömde ta av den, så den följde med i sängen emellanåt.....

2008-01-22 @ 20:24:49

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0