oj, oj, oj... överhettning på G?

Oj, oj oj, vad dagarna går fort nu. Jag har ju som ni vet börjat jobba och allt är nytt.
Ny skola, nya ungar och nya image518arbetskamrater.

Min hjärna håller på att överhettas av allt nytt!!!!

Jag kommer nog att vara lite sporadisk här på bloggen ett litet tag framöver, för jag har helt enkelt inte tid. Jag ligger redan efter mig då jag har både inlägg och bilder som väntar att bli klara.
Från bowlingkvällen med Verksamheten, från nyårsfirandet hos SuEllen och från firandet av min ett-åring. Men de kommer....
Såsmåningom....

Överge mig inte.....

image519
Kramiz på er allihop å tack för att ni finns, och läser mig, och kommenterar mig...

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Petra

överger aldrig!

så det fick bli en nya skola...trivs du so far?

2008-01-09 @ 20:57:02
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: MissyElliot

* Petra: So far so good... Men det blir ju inte som "min" skola....
:-/

2008-01-09 @ 21:33:07

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0