den kom, den sågs, men jag segrade!

Ha, lika snabbt som oredan i kistan drog in, så försvann den igen. (nästan iallafall, men jag tyckte inte den image537försvann snabbt nog när jag var mitt uppe i den!)
På söndagskvällen kändes det inte ens som om jag varit dassig. Mysko.
Ingen annan i familjen har heller blivit drabbad.
....än.

(ps. Tack alla ni söta rara som kommit med uppiggande kommentarer. You made my day!)

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sösster

Skönt att det gick över fort... var nog mina tankeöverföringar som gjorde tricket!
haha
kramizz

2008-01-22 @ 22:30:17
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: evans

Vad skönt att du blev piss så snabbt!

2008-01-23 @ 12:08:28
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: MissyElliot

* syrran: tack för alla de där tankarna. U saved my day!

* Evans: Piss???, hrmf, nu fattar jag inte....fel på tangenterna kanske...*mohahaha*

2008-01-23 @ 17:14:58

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0