slutmorrat

image593
Ok, senaste uppdateringen. (Vet att jag är oförskämt dålig på att uppdatera,
men det är mycket som händer runt omkring just nu...)
Ni vet att jag morrade lite i förra inlägget.
Nu är det slutmorrat.
Mäklaren ringde idag och efter diverse turer blev det klart att vi får vårt hus på TISDAG!!!!!!!!

Jippie, det är 4 dagar tidigare än vi var inställda på. (Varför de gamla ägarna ändrat sig vet jag inte och det är lite konstigt för i tisdags sa det att de absolut inte skulle bli klara innan, men ärligt talat så skiter jag i vad som gjort att de kan släppa in oss tidigare, för jag är bara så himla glad!)

Innebär att vi lever i ett slagfält med kartonger och annan bråte. Vi har kaos här hemma, men det är trevligt kaos.

Ska nu ta några kartonger till innan det är dags att sussa sött.image597

Ha det så gött och kramiz på er alla....







Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Helen

ah men va härligt för er.. vet ju själv hur det var när vi skulle flytta till vårt hus.. vi fick det efter mkt om å men 5 dagar innan bestämt datum å det var ju såå skönt för annars skulle vi ha flyttat in å städat ur lägenheten på samma dag...
men iallafall skönt att ni fick huset tidigare.. får väl säga grattis åsså. Det är ju så underbart att bo i hus... bla bla.. nu ska jag sluta.. ha en trevlig kväll
kram

2008-02-21 @ 20:52:37
URL: http://helenw78.blogg.se
Postat av: Sösster

Åååååå va kul! Skönt att det ordnade sig!
Kan knappt vänta tills jag får komma dit å se hur det ser ut!
Kramis

2008-02-21 @ 21:04:07
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0