Nellan ställde té mé partaj...

Lördagen den 2 februari var jag på partaj hos Nell. Har varit lite sen med att lägga över bilderna på datorn, samt att jag måste fixa till dem eftersom kameran fått spel och gör alla ögon illröda! Men här kommer bilderna. Thanx Nell för att jag fick vara med och bli susig i kupan tillsammans med dig och alla de andra goa brudarna!

                                 
jag, Mickan & Lotta   Värdinnan själv       Fler glada brudar!          Idel leenden var det här

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Släggster

Ah...men...shit...jag skulle åkt & hälsat på i alla fall (även om jag inte kunnat festa...)...det var ju massor med tjejer där!!! Gaaahh!!! :P

Kramis

2008-02-14 @ 22:46:42
URL: http://sledgemeister.blogg.se
Postat av: MissyElliot

* Släggan: Japp, ett tiotal goa glad brudar...´Du missade nåt.... he he he

2008-02-15 @ 11:42:31
Postat av: Släggis

*snyft* *snyft*...vilken jäkla tabbe...buhu...

2008-02-15 @ 13:50:01
URL: http://sledgemeister.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0