klätterapa

Som ni tidigare fått veta så har Minimannen en ny favoritsysselsättning, nämligen klättring. Charmigt som tusan, men oroväckande. Ger mig en massa gråa hår och det är lite jobbigt att behöva gå runt med hjärtat i halsgropen hela tiden. Undra när olyckan ska vara framme, för "peppa" "peppa", så har inget allvarligt hänt....än....

                                                         
hrm, undra om         hindra mig om ,         mm, snart där....        åh, så kuligt det är....
hon ska låta mig...   du kan....hi hi hi


Det var skummet i diskhon som lockade...

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sösster

Livsfarligt!!

2008-02-15 @ 14:38:06
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0