jag och älsklingen

Hittade denna hemma hos Sofie och hos Suzanita och var bara tvungen att göra den.
Som ni redan vet gillar jag ju sådant här....

     

Vad heter ni? 
Älsklingen och MissyElliot

Hur träffades ni? 
Jag började arbeta på älsklingens jobb.

Hur länge har ni varit tillsammans? 
20 oktober var det 7 år.

Bor ni ihop?
Jepp. I drömhuset!

Har ni barn?
Japp, Stora lilla killen och Minimannen.

Har båda körkort?
Ja.

Kommer du ihåg er första kyss? 
Mmm, det var liksom lite ojsan, vad hände?

Är ni förlovade?
Japp.

Är ni gifta?
Neee, inte än...

Vem sa "Jag älskar dig" först? 
Det gjorde han..

Vem är äldst?
Jag är hela 16 månader äldre...

Vilka stjärntecken är ni? 
Jag är vädur och han är lejon.

Vem fyller först på året?
Moi i april

Vem är längst? 
Älsklingen.

Vem sjunger bäst?
Ingen av oss kan sjunga.. men om jag måste välja någon så är det jag..

Håller ni i handen på stan?
Ibland, men ofta är händerna upptagna av barn och barnvagn...

Var någon av er oskuld när ni träffades?
he he he neejj!

Kände ni varann innan ni blev ihop? 
Ja, lite...

Vad har ni gemensamt? 
Massvis!

Blev du kär i första ögonkastet?
Nej..

Har ni någon speciell låt? 
Nja.. njä..

Har ni stora framtidsplaner? 
Inga enorma, världsomvälvande, men visst har vi planer...

Har ni gråtit i varandras armar? 
Mmmm...

Har ni varit utomlands tillsammans?
Japp, Lanzarote, Rhodos, Estland.

Vilket är ert bästa minne? 
Barnens födelse!

Vem lagar bäst mat? 
Älsklingen! (Jag är ingen nytta alls när det gäller matlagning...)

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Ojdå, det beror ju på om älsklingen är ledig....

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? 
Ja.. nästan alltid iallafall..

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej, inte speciellt.. Typ ett kvarter....

Blir du lätt svartsjuk?
Nej.

Brukar ni bråka?
Njae, vi ryker ihop och hojtar lite och sedan är det över....

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Hmm.. vet inte.. tror vi ringer mest.

Brukar nån av er prata i sömnen?
Aldrig i livet! eller?

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Susan

Kul att läsa om er och den har jag också=)



Kramar

2008-12-22 @ 07:37:34
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: A

God morgon och tack =)

Du kan ju alltid hoppas att dina grabbar inte blir så =) Det är ganska påfrestande...hehe

2008-12-22 @ 08:30:31
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: *Sofie*

Deb listan ska jag absolut låna någon dag, ni verkar vara ett jättefint par=)



God Jul!!!!!

2008-12-22 @ 09:02:11
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Kul att läsa :)

2008-12-22 @ 20:32:33
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Najalla ♡

Självklart har ju nu även gjort denna!

2008-12-29 @ 22:02:48
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0