resultat veckans fråga (v.16)

Vilken tv-serie gillar du bäst?
Grey's Anatomy68% (13)
Desperate Housewives5% (1)
CSI (Vegas, New York, Miami)21% (4)
Top Model5% (1)
Ingen av dem0% (0)

Total number of votes is 19.

Jag vet att det kanske var svårt att välja bara en serie. Jag tyckte det var svårt eftersom jag gillar allihop. De flesta av er som röstat har haft Grey's anatomy som favorit, precis som jag.
_______________________________________________________________________________

Innan jag fick barn var jag en utpräglad morgonmänniska. Detta har ändrat sig lite, men jag är fortfarande som piggast på morgonen. Hur är det med dig?
Rösta på veckans fråga tack!

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Linda/Candygirl

Jag är nog kvällmännsika/nattuggla. På vardagarna lyckas jag ALDRIG komma isäng före halv tolv. Ofta blir den tolv. Och har jag längre ledigt (inte bara helg, utan lite lov) blir det snabbt både ett,
halv två och två... Hmmm... tyvärr passar det ju inte så bra med jobbet!

2008-04-22 @ 19:01:42
URL: http://candygirl.worldofsecrets.com/
Postat av: Marra

Röstat och klart! :))

2008-04-23 @ 08:00:43
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0