resultat veckans fråga (v.15)

Frågan som jag hade förra veckan var ju lite dubbeltydig. Läs mer om det här. Men man lär så länge man lever. Ska vara mer noga med hur jag formulerar mig.

Hur mycket tid tillbringar du framför datorn varje dag?
0 - 1 timma7% (2)
1 - 2 timmar10% (3)
2 - 3 timmar40% (12)
3 - 4 timmar17% (5)
4 timmar eller mer27% (8)

Total number of votes is 30.

Tack all ni som svarat.
image740
Som ni vet gillar jag olika tv-serier.
Nu undrar jag om ni också gör det.
Det finns många toppenbra serier att följa.
Vilken är din favorit?
Klicka och rösta.

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Marra

Röstat och klart! :)

2008-04-14 @ 11:24:26
URL: http://loveorhates.wordpress.com/

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0