Jag vet var du kommer ifrån....

Fick ett tips hos Designadinblogg om hur man lägger in en liten besökslista. image712
Nu kan jag se  varifrån du kommer. Coolt va!
Ska testa ett tag så får jag se om det är något som stannar....
______________________________________________________________________________

Uppdatering: Listan blir bara längre och längre.... Jag vill inte ha med alla besökare på listan. Då får man ju scrolla i evigheter innan man kommer till det som står under den.
Hrmf, kanske ska flytta listan och lägga den sist.....

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Designa din blogg - För dig som vill ha hjälp med bloggdesignen

Ja, varsågod.. skoj att se att det funkar bra! =)

2008-04-06 @ 21:03:03
URL: http://www.designadinblogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0