Stora lilla killen svävar på små moln

Stora lilla killen är överlycklig.
Hockeysäsongen har börjat och pappan har köpt biljetter.
Idag fick vi reklam i brevlådan.
En HEL tidning med bara HV71.
Glitter i ögonen.
Stora lilla killen tryckte den till bröstet
och undrade om han fick ha den när han sover.

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Moster

Klart han ska ha den när han sover. Hur ska han annars kunna dröma HV-drömmar??

2007-09-09 @ 14:16:03
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Nell

Jag vet! Han verkar lyrisk. När jag mötte honom i dag på väg till dagis, så nämde han något om HV. Jag frågade när matcherna börjar och han rabblade på samtidigt som han cyklade vidare... Jag hörde inte ett smack. När han var 50 m bort pratade han fortfarande.... Söt!

2007-09-10 @ 14:49:30
Postat av: Petra

haha sicken pärla! =) skulkle ju vart en tidning om Leksand såklart! ;-)

2007-09-10 @ 15:10:28
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0