stora lilla killen impar på mamman

Får fnatt om jag inte kommer ut och går. ( Det har ni nog fattat om ni kikat på min viktblogg!!)
Sambon jobbar kvällen och därmed är jag själv med båda småkillarna.
image290Hrmf, urhärligt väder, vill uuuut!
Äsch, vad tusan. Ringde Nell och hon tog med sig sina småkillar. Tog bilen till Apladalen och sedan promenerade vi rundan runt Osudden. Elliot fick hänga på, fast på cykel. Rundan är 6km, stora lilla killen är 4 1/2 och har nyss lärt sig cykla utan stödhjul. Jag är skit-imponerad. Han fixade hela rundan utan att klaga det minsta.
Dagen slutade med att vi åkte till Kvantum och han fick välja favoriten Risifrutti till kvällsmat och Kinderägg till efterrätt. image292
(Snacka om att han impat eftersom han sitter med gott-i-gott-gott en torsdagskväll!)


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Nell

Adam, som impade med att inte bajsa stort lass bakom rutshkanan, utan kom och sade till, kissade en liter på vardagsrumsgolvet när vi kom hem. Han bara stod brevid mig och sade: Oj. Och pölen blev större och större. Jag låg i saccosäcken och fick bråttom att lyfta bort den. Det är ju lite mitt jobb att fråga också. Nåja.

2007-09-06 @ 21:27:33
Postat av: Petra

sicken lyxkvällsmat! hade också kunnat tänka mig kinder till både frukost lunch OCH middag! ;-)

2007-09-07 @ 10:13:08
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Sösster

Jag tycker absolut inte att det gör nåt med gott-i-gott en vardag. Man ska väl belöna när det är rätt tillfälle. Annars kanske man öser godis över dem när det varit olydiga "bara för att det är lördag". Nä, sunt förnuft kommer man långt med. Regler med modifikation.

2007-09-07 @ 13:17:18
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0