nervösa dagar....

Nervösa dagar har passerat! För er som hänger med så har det handlat mycket om min vikt, men också lite om hus. Om det där fina, underbara, men dyra drömhuset. Om huset som har gjort mig alldeles snurrig och okapabel att fungera. Om huset jag vill att mina barn ska växa upp i. Om huset jag vill bli gammal i. Om huset med stort H. Om huset vi var och tittade på. Om huset vi diskuterade med banken om. Om huset vi idag var med och budade på i 4 timmar.
Om huset som ta mej F-N blev VÅRT!!!!!!image332

Kan inte fatta detta! Tankar snurrar. Vi har köpt hus. Vi har köpt vårt drömhus. Våra barn ska få växa upp där. Jag kan inte fatta att det är sant. (Flåt om jag upprepar mig, men jag håller på att förgås av lycka!)

Mer info kommer så småningom när jag landat lite.

Puzz & Kramiz på er alla
Nu ska jag gå och sova efter en utmattande men suverän dag!
image333

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sussie

HA HA HA jag är sä jävla glad för er skull....Det är så super skoj. Blir vi nästan grannar igen hehehe
Puss o kram

2007-09-26 @ 06:13:37
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: sanna

nej dra mej baklänges! jag tror jag svimmar! har ni köpt HUS? jag hänger inte med alls i svängarna! ha ha..du måste BERÄTTA! jag ringer dig DIREKT! kram..

2007-09-26 @ 08:32:29
Postat av: evans

Tjohoooo, vad kul!! Det bruakr vara så jobbigt och osäkert när man budar om man verkligen får det, men det fick ni! Stort, stort grattis!!

2007-09-26 @ 13:39:38
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Sösster

Ja, det är verkligen ett underbart hus... Bara att börja planera inredningen i huvudet nu då! STORT grattis till er!!
Kramizar!

2007-09-26 @ 13:50:25
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: jessica

Grattis! Ska bli spännande att höra mer om!!

2007-09-26 @ 15:02:01
URL: http://detvitahuset.blogspot.com
Postat av: Johanna

GRATTIS =) Hurra..va kul..KRAM

2007-09-26 @ 17:23:47
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: MissyElliot

*Sussie: Thanx, så lätt blir ni inte av med oss...
*Sanna: Ja, nu vet du mer, å sorry att jag inte hann informera innan...he he he...
*Evans: Ja, du det var en riktig pärs innan allt blev klart. Thanx
*Syrran: Jag har redan möblerat klart!!! ha ha ha
*Jessica: Ja, jag lär väl skriva en hel del om detta i bloggen...ha ha ha
*Johanna: Ja, det här har gått så snabbt så jag hann inte tala om något innan. Thanx
*Homer med familj: Thanx, det är precis där vi hör hemma...ha ha ha

2007-09-26 @ 20:57:57

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0