Mitt ABC

Dags att slänga in en lista igen då. Kan inte hjälpa att jag är så svag för sånt här. *fnissar*

image311

A - Jag har lite Allergier som ställer till det ibland. Pollenallergi, men den har varit ganska lugn sedan jag fick barn. Och så citrusfrukter och ananas... Buhu!


B
- Jag har alltid gillat Barn och nu då speciellt mina härliga småkillar. Böcker är väldigt viktiga för mig och jag älskar att läsa. Bloggandet är min nya drog.


C
- Min favorit alla kategorier är Choklad. Allra helst då kexchoklad. Mitt namn är Camilla, syrran heter Catja och pappsen Carsten....


D
- Det är många av mina favoritprylar som börjar på D, exempelvis Datorn, DVD-spelaren, Digitalkameran...


E
- Självklart hamnar Elliot och Elias här. De är de viktigaste i mitt liv! Jag tycker om att prata Engelska och gör det ofta.


F
- Fakta. Finns det något mer spännande än fakta om människor, om saker, om djur. Att lära sig och att ta in Fakta är så himla kul! Fritid är något annat på F som känns oerhört viktigt här i livet. La Familia, jag älskar er!


G
- Gunilla, min lilla mams! God mat är jag svag för. Jag skulle vilja Gifta mig någon gång i framtiden och ha ett stort bröllop.


H
- Humor är viktigt. Hälsan är en annan sak jag prioriterar.


I
- Intelligens är sexigt och får mig Intresserad av en människa. Anser mig själv vara ganska intelligent också. *rodnar*


J
- Jag har alltid velat ha ett spännande Jobb och jag trivs toppen med mitt arbete som lärare.


K
- som i Kärlek. Det viktigaste i livet är kärlek och utan det tynar jag bort.


L
- Att kunna leva med någon form av Livsglädje och Lust är mitt mål här i livet. Lyckan har jag funnit!


M
- Marcus är namnet på min livskamrat. Gillar också Musik.


N
- Njutning är en stor del av det som jag kallar för "egentid". Den tid jag får för att bara ta hand om mig själv.


O
- Ost, åh vad det är gott! Ordning och reda är viktigt för mig, annars får jag spel!


P - Positiva människor vill jag ha runt omkring mig.


Q
- Skulle vara roligt om man kunde stava Quligt så här...


R
- Regler måste man ha, annars blir det kaos. Samtidigt måste det vara Roligt, annars blir det också kaos.


S
- Här skulle jag kunna skriva något om Sex men låter nog bli. Sussie och Sanna , puss på er.... Gillar ordet Sprudlande, det är ett positivt ord!


T
- Jag använder tyvärr Tobak och det är inget jag är stolt över. Behöver Träna regelbundet, annars förvandlas jag till en val!


U
- Jag känner mig fortfarande som en Ungdom men får tydligen inte räkna mig som det längre då jag fyllt 33 år. Underligt, eller hur!? =)


V
- Jag skulle inte klara mig utan mina Vänner.


W
-  Wow, det var svårt.


X
- Hrmf, gillar inte denna bokstav. Känns lite negativ. (...och så finns det ju knappt inga ord som börjar på X.)


Y
- Yrket med stort Y för mig är lärarjobbet.


Å
- Jag gillar att fylla År, trots att det innebär att jag blir äldre.


Ä
- Älskog, Äpplen, Ängar. Alla ord som klingar ljuvt i mina öron. =)


Ö
- Det bästa som finns är positiva Överraskningar! Behöver inte säga mer än så. =)


image311

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: sanna

puss på dej också! du och dina listor..ha ha! men det är kul o läsa..puss!

2007-09-13 @ 09:12:32

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0