kräftskiva vs. fotbollsmatch

image293

Var på kräftskiva igår.
Det var himla trevligt.
Sambon och lilla lilla killen fick stanna hemma.
Sambon inte alls ledsen.
Fick sitta i lugn och ro och titta på fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark.

Många goa vänner och en himla massa ungar rusade runt och hade det kul.
Elliot fick tag på ett lasersvärd och sedan släppte han inte det på hela kvällen.
God mat, bra musik och en himla massa "tjatter".
Precis som det ska vara alltså.

Jag nöjd, sambon nöjd, småkillarna nöjda!

(Fick tyvärr inte med mig kameran, så inga bilder kan förevisas.)

image293

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: evans

Det låter som en bra kväll! Hur är det med din lilla sjukling nu då? Hoppas att han mår bättre!

2007-09-09 @ 10:47:19
URL: http://evans.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0