en dag i den så sällsynta solen!

Har haft en underbar dag i solen med pojkarna. Sambon har jobbat natt så vi bestämde oss för att fly fältet och ta oss till Apladalen. Jag tog Minimannen i vagnen och stora lilla killen cyklade. I Apladalen har de gjort iordning lekplatsen, så ny är den i toppenskick med massvis med olika lekmöjligheter. På lekplatsen mötte vi upp med grannarna Lucas och Emmie och deras mamma Therese. Solen strålade, barnen lekte och vi vuxna kunde njuta av att dricka kaffe i solen, HÄRLIGT!!!
Hoppas att det kommer fler sådana här dagar då man kan vara ute hela dagen och till och med "picknicka" utomhus.

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: evans

vad härligt att kunna ha picknick så här pass sent på sommaren! Kul att jag hamnat bland dina braiga bloggar :) Det hade jag missat. Jag ska länka till dig också!

2007-09-01 @ 17:28:51
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Schvesster

Fy vad avis jag blir... Har suttit inne hela j-la dagen... :( Kalla mig Catja "Torrboll" ...
men nästa helg får jag åka på galej i sthlm... det ska bli kuligt!!

2007-09-01 @ 19:09:02
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0