soffjakten fortsätter...

Har hittat en soffa jag gillar.
Nu vill jag bara se den "in real life" också,
men den är så ny så den finns inte i något varuhus än. Bara på nätet.
Knasigt va!

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sandra

En liten uppdatering sedan i tisdags.....Alina fick jättehög feber igen och på onsdagen åkte vi in till barnakuten och kollade "för säkerhets skull." Allt såg bra ut, men när de tog sänkan var den 186...(den skall ligga under 8). Hon har troligtvis lunginflamation och äter penicilin nu och är sitt vanliga, glada och pigga jag. Vi får komma och hälsa på så att alla kan få se att hon inte ratar Elias fler gånger....

För övrigt är soffan mycket fin...

2007-11-25 @ 12:11:07
Postat av: Sösster

Snygg!!

2007-11-25 @ 13:12:01
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Petra

den ser jättetjusig ut, men jag kan inte förstora bilden =( var är den ifrån?

2007-11-25 @ 18:15:36
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: MissyElliot

* Sandra : Nää, stackars lilla gumman. Inte konstigt att hon inte var på topp då. Tur att hon är bättre! Ni är välkomna när som helst.

* Syrran : Visst är den nice!

* Petra : Gamla hederliga IKEA!!!

2007-11-25 @ 18:56:57
Postat av: Sussie

Super nice!

Karlanda soffa va?

2007-11-26 @ 06:30:56
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: MissyElliot

* Sussie : Nee, Karlstad. (hi hi hi)

2007-11-26 @ 08:16:35

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0