oj, oj, oj, nu har jag haft roligt IGEN!

Eftersom jag var lite sen med mitt förra inlägg blir det nu lite tårta på tårta.
Jag har ju nämligen varit ute på äventyr IGEN! Otroligt, men sant.
Helgen som gått har jag spenderat i Uppsala hos syrran. Jag åkte tåg upp på torsdagskvällen och efter att sj strulat (som alltid) så kom jag till slut fram lite mer än en timme försenad. Syrran mötte upp och vi kuskade hem till hennes lilla studentlya. Fredagen tillbringades inne i stan på shoppingtur. (Attans vad det är lätt att göra av med pengar!) På fredagskvällen anlände Pontus, Andreas och Micke, alla tre hemmahörandes i vår lilla hemby! De ville för allt i världen inte missa lördagens partaj.
Lördagsmorgonen kom som ett snöoväder. Jodå, så här såg det ut genom syrrans fönster.

Snacka om att syrran blev sur.
(Hon hade nämligen planerat att ha sina nyinköpta lågskor kvällen till ära!)
Kvällen kom och vi hade det toppentrevligt. Med var också Pontus och Andreas syster Carolina och hennes kille Erik. En hel det gluttandes på olika komiska klipp på datorn blev det och en favorit är Jeff Dunham och hans Achmed. "Achmed the dead terrorist" är numera vår bästa polare! Kolla själva så förstår ni:



Kvällen avslutades på Flustret. Ett toppentrevligt dansställe som jag gärna besöker igen. Där gick vi runt som tramsiga småungar, hojtandes "I kill you" till varandra. (Folk trodde nog inte vi var kloka!)
Puh, nu har jag varit på festligheter så det räcker för ett bra tag framöver.
Dessa båda helger kan jag leva på läääänge....

                                
Pontus, Carolina & Erik    syrran/Achmed         Andreas & Micke           Carolina, syrran & Pontus

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Schvesster Mässter

ja visst hade vi sketans kuligt! Snart igen hoppas jag! (även om en mamma inte orkar åka iväg och "slappa" så ofta. Vi tog ju trots allt ut oss lite... hihi)
Love u 2! Krams!

2007-11-06 @ 15:15:01
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: evans

Haha! Terroristeb är helt underbar! Jag satt och fnissade på jobbet åt det där klippet härom veckan. Nu fnissar jag lite åt ert "I kill you" :)

2007-11-07 @ 18:38:20
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: Lotta

He he den är hur rolig som helst I kill yuoo
den har rullat ett antal ggr här:)
Härligt med så mycket party och tusen tack för att du kommer och hjälper oss på Lörd (fast du flyr kasnke när du ser vår toppmatade lastbil haha;)

2007-11-08 @ 05:10:49
URL: http://kelo.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0