lillebror med på ett hörn...

Happ, så var det kört. Sambon och stora lilla killen kom hem med present till Minimannen.
Elliot sken som en sol. Tyckte det var ok att lillbrorsan också får vara med i fanklubben på ett hörn.
Ska jag få en till sådan här?
Jag vet inte om jag vill det....


(Meningen är att du nu fattat och spanat in vad han håller i händerna!!!!!!
Är det nu så att du fortfarande inte begriper kan jag förtydliga att det är en HV71-napp han fått.....)

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Petra

ja det där alltså *fniss*....du kommer kanske aldrig mer att få höra någon sjunga "ja må du leva" risken blir större och större att du kommer att få höra någon HV-71 hejar-ramsa *hihi*

2007-11-15 @ 06:34:37
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: sanna

"HÅÅVEE BLÅ..HÅÅVEE BLÅÅÅ..HV71 KOMMER ALLTID ATT VINNAAA..eller hur det nu va? hejja HV71! bra Elias, det ska börjas i tid...hi hi!

2007-11-15 @ 11:21:15
Postat av: Moster

Nä, vi vill inte ha fler sportfånar i familjen! Jag flyttar snart hem och styr upp det här... Något måste göras!! hahaha

2007-11-15 @ 17:50:33
URL: http://Catjalainen.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0