förvirrad...

image443

Jag har en liten undran.
När någon skrivit en kommentar, ska man då svara på sin egen blogg eller ska man skriva svar på den andra personens blogg????image442
Jag brukar göra lite båda delarna, men känner mig lite förvirrad.
Jag skulle vilja göra lika jämt.
(OBS Jag besöker alltid en blogg som kommenterat hos mig och skriver en hälsning tillbaka.)


Vilket är mest hyfs att man gör?
Vad tycker du?

image443

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sösster

Jag tycker nog som du att man skriver ett inlägg i den personens blogg. Har den ingen egen blogg kan man ju kommentera på sin egna... :)

2007-11-25 @ 22:36:55
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Petra

jag gör också lite hur som helst, är det en fråga som andra kan vara intresserade av svaret (som som med soffan) så brukar jag svara BÅDE i min blogg och i den andres....men är det "privata" frågor så svarar jag bara i den andres....men är det bara ett vanligt inlägg som inte kräver svar så varar jag nog bara i min egen blogg! om det är någon som aldrig har skrivit förut så lämnar jag dock en hälsning i den andres blogg! men är det tex. du som bara skriver inlägg så spelar det inte lika stor roll, för jag läser din blogg varje dag och kommenterar på dina inlägg iaf!
rörigt är ordet hoppas att du förstod *hm?!*
fniss!

2007-11-26 @ 06:34:13
URL: http://petraodaniel.blogg.se
Postat av: Lillepip

jag svarar nog flest gånger hos personens blogg,det e nog mest artigt..e oxå förvirrad men det verkar ju funka bra..=)hihi..må gott,pip

2007-11-26 @ 16:17:21
URL: http://lillepip.blogg.se
Postat av: Märtagreta

om du skriver ett inlägg här och jag kommenterar, så blir det nog bättre att du svarar här. Så gör jag, men ibland när jag svarat nån, då talar jag också om det på den andres blogg. Hängde du med?

2007-11-29 @ 17:01:04
URL: http://islanddragon.wordpress.com
Postat av: MissyElliot

* syrran: mm, kan vara smart

* Petra: fattade noll, men det blir nog bra *fniss*

* Lillepip: Jag brukar göra det med, men jag är fortfarande förvirrad!

* Märtagreta: Jag brukar försöka svara här i min egen blogg, men ofta också i den andre personens blogg. Hrm, jag är fortfarande lika förvirrad!

2007-11-29 @ 22:08:23

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0