suga upp den???

Ligger i sängen, klockan är halv 7 på morgonen. Elias har hållit mig vaken en stund när Elliot kommer upp. Han myser lite med lillebror och lillebror vill mycket gärna ha tag i hans älskade tiger.
-  Nej, Elias, säger Elliot. Men vänta lite så kommer jag tillbaka.
Elliot tittar på mig och frågar:        
- Kan du vakta tiger så länge?
- Det kan väl Elias göra, svarar jag
Elliot tittar lite snett på mig och utbrister:
- Nej det går ju inte, då suger han ju upp den!

När jag skrattat färdigt och lovat vakta hans tiger springer den härliga killen glatt ner och hämtar sin gamla tiger som lillebror gärna får låna..
image19
Här är mina två underbara grabbar. (och den berömda tigern....)

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sussie

He he ja du dom har sina goa kommentarer!
Själv spyr jag snarrt med att ha 2 barn inne!!!
Du vet ju vad jag menar...
Puss & Kram

2007-06-27 @ 15:56:44
URL: http://SuEllen.blogg.se
Postat av: Johanna

=) vilken rolig kille du har !! Kram

2007-06-27 @ 20:46:25

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0