"skitmamma"

Min 4-åring fullkomligt bubblar av prat och han kommer hela tiden med nya roliga kommentarer. Under denna kategori ska jag försöka dokumentera en del av dessa ofta klämkäcka kommentarer.

Idag var jag i stort behov av att uppsöka toaletten, när den tävlingsinriktade killen snabbt slank före och bänkade sig på toalettstolen. Jag suckade och sade till honom att han var en liten "skitunge".
- "Skitunge" kan du vara själv, utbrast Elliot.
- Men jag är ju ingen unge, jag är ju en mamma, försökte jag.
Då tittade han på mig och sa:
- Då är du väl en "skitmamma" då......

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Syster Yster

Mohahahahahaha
Fasikens vad han kan den lilla parveln! Heja Elliot!!

2007-06-11 @ 11:24:32
URL: http://catjalainen.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0