partaj-dags?

Sitter just nu och funderar på om jag ska ta tillfället iakt och hänga med min syster ut och partaja på lördag. Har ju först haft en bulle i ugnen i 9 månader och sedan ammat i nästan 5 månader, så nu känns suget efter lite partaj ordentligt! Sambon är ledig och jag kan vara seg hela söndagen om det skulle behövas. (och seg lär jag vara, det vet jag av erfarenhet!) Tyvärr är det så att fastän bullen är färdigbakad och uttagen ur ugnen så jäser och päser det fortfarande inne i ugnen. Inga fodral passar och jag börjar nästan lipa när jag kollar mina snygga kläder (á lá före graviditet). Suck, får ge mig ut på stan till någon sportaffär och kolla in om det finns något passande tält! Men jag vet också av erfarenhet att det går att "supa-sig-snygg", så jag får försöka med det. Klart viktigast är roligt sällskap och lite go´ blipp-blopp-musik, så är kvällen gjord! (nån flaska Dreams lär också behövas?..)



så här kan det se ut när jag & syrran laddar inför en party-kväll....WEEEEEEEEEEEE


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Syster Yster

Klart att du skall följa med ut! jag har längtat efter dig på dansgolvet länge nu!!
Kåmm ijen!!

2007-06-14 @ 20:05:39
Postat av: Johanna O

Ut å roa dig...jag var på Harrys för ett tag sedan iklädd tält (läs tunika) som tack å lov är på modet just nu efter...hm...graviditet och mammafikor *suck* =) Men jag hade ändå jätte roligt & tyckte att det var "värt det" även dagen efter =) Så ös på...Kram (glöm inte vällingen) =)

2007-06-15 @ 08:56:08
Postat av: Camilla

Thanx Johanna.....Har varit på stan å inhandlat ett tält....he he....så det blir nog lite partaj imorgon....

2007-06-15 @ 15:28:53

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0