Lyckat förstagångspartaj sedan minimannen.

Börjar nu känna mig som en människa igen efter lördagens äventyr. Kvällen började med förfest hemma hos syrran.  Nell, Sanna, Släggan, Andreas och Nisse var också med. Humöret var på topp och jag njöt öl efter öl i goa vänners sällskap. (det bidde inge Dreams?.) Det var underbart att bara koppla av och njuta och känna hur suset i kupan tog fastare tag om mej! Hade med mig lite sötsliskigt, mumsigt Tequila Rose och det blev några sådana som slank ner i strupen.  Kvällen fortsatte sedan på Harrys och där svängde vi våra lurviga ordentligt. Till bra musik och lagom rund under fossingarna svängde jag runt på dansgolvet. (en och annan gammal vän fanns också på plats.)  En MYCKET lyckad kväll från början till slut. Thanx till mina goa vänner som var med denna kväll. Puss på er.

image12
jag & Nell fick ett litet hårdrocksfrispel....

image13
syrran och Sanna kan de oxå....


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Johanna

Låter ju som en helt klart lyckad kväll, sicken tur att du gick ut =) Åh..såg bilden på min "gamla" stora syster Sanna, tänk vad vi hängde ihop förr! Hälsa henne från mig!
Tunikan såg jättefin ut! =) Kram/Johanna

2007-06-18 @ 22:15:45
Postat av: Camilla

thanx Johanna.....
kramiz

2007-06-18 @ 22:48:23
Postat av: Nell

Håhåjaja!! Jodå, där rockade man loss. Det var ju tur att man inte ens försökte se snygg ut nu när hela världen har tillgång min läckra pose. Nu är det väl så att bara en av de nästan tio miljarder människor som råkar bry sig, så...
Kul hade vi! Tackar ödmjukast för att jag fick vara med!

2007-06-19 @ 09:08:54
Postat av: Schvösster

Ja, dra mig baklänges vad rolitt vi hade! Både öl, gott sällskap, lurvsvängeri och nattamat! Kan fanemej inte bli bättre! Tack för att du var med och förgyllde min kväll!

2007-06-19 @ 20:12:57
URL: http://catjalainen.blogg.se
Postat av: sanna

hej sötnos! ja, åh vad kul vi hade! måste vi göra om
snart igen! tack för en rolig kväll till alla som va med!! å hej till min "gamla" lillasyster Johanna! puss på dej!

2007-06-28 @ 20:44:55

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0