Fint besök från Malmö.

Äntligen kom Amanda på besök. Elliot hade längtat så. Amandas mamma Åsa och jag pluggade tillsammans i Växjö och våra barn är födda samma år. (Elliot i mars, Amanda i oktober) Barnen har lekt, lekt och lekt. De har haft så himla kul tillsammans, trots att de inte träffas så ofta. Framåt kvällningen var de precis slut och fastnade framför några Pippi Långstrump filmer. Då kunde mammorna få sig en lugn stund och kolla igenom kort från den gamla goda studenttiden. (snacka om nostalgitripp!)

image22
pippi kan vara lite hemskt ibland, tur att vi har tigrarna....


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Hedvig

um jag vet inte om jag ska åka men det verkar roligt :P !
Din blogg är ju med jätte fin (: Kramiz :D

2007-06-30 @ 10:58:47
URL: http://viggi.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0