en regnig dag & en 4-åring inomhus...

Idag tror jag nästan att vi regnat bort. Jag hämtade Elliot på dagis vid halv 12 och då hade de varit ute en stund. Tur det, för resten av dagen har vi tillbringat inne för att inte riskera att flyta bort. Suck! Vet ni hur en 4-åring blir om man håller honom inne en hel dag? Totalt hopplös! Jag kan tala om för er att han hade varit väldigt billig idag om någon hade velat ha honom. Att det finns så mycket bus och ljud i en sådan liten kropp. Det är otroligt. Idag har han varit riddare, Zorro, fotbollsproffs, pirat, hockeyidol, orkesterledare, sångare, polisbilschaufför mm. Som tur väl är somnade han relativ tidigt efter ett besök med pappan på hamburgerrestaurangen. Nu njuter jag av tystnaden och lugnet som lagt sig över huset. ..men hörde på nyheterna att det ta mig tusan ska regna imorgon också!!!!
Så här kan det se ut en regnig (eller solig) dag med Elliot.....det blir iallafall aldrig tråkigt och händelselöst!

image15
....riddare är ett stort intresse just nu...

image17
...en svensk fotbolsspelande pirat kanske???

image18
HV71 är Laget med stort L!!

Gör mig glad med en kommentar


Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0