Vattendjuret Elliot.

Höll på att få fnatt härhemma, så vi gjorde oss en liten utflykt idag. Packade in man och barn i bilen och styrde kosan till Växjö för att först shoppa loss på rean där. (jag vet att jag skrev igår att vi skulle göra något UTAN att bränna pengar, men så blev inte fallet.) Efter en god middag på Kinarestaurang begav vi oss till simhallen och äventyrsbadet där. Elliot var eld och lågor. Han har åkt vattenrutchbanor i massor idag. Upp och ner i vattnet. Han kan inte få nog.
Till och med Elias tyckte det var toppen. (Lite kyligt först, men sedan märkte jag att han är släkt med vattendjuret Elliot!)
Det blev en mycket lyckad dag och även vädergudarna log mot oss. Solen tittade fram med jämna mellanrum. (Jippi, min soldans funkade!!!)
                   
Hade inte kameran med idag, så jag visar några gamla bilder från Rhodosresan i september-06.
Bara för att visa vårt vattendjur, Elliot.

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Hedvig

Hihi :) Det vattenlandet var jag oxå på i Maj ;) Dom barnsliga sakerna som gäller HAHA :P

2007-07-11 @ 18:00:18
URL: http://viggi.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0