....nämde jag att jag gillar listor?

Vad är det första du gör på morgonen?
Sätter på en kanna java.
Vad längtar du mest till just nu:
Tills jag får tillbaka min figur efter graviditeten.
Hur gammal har du tänkt bli:
Ganska gammal, men inte antik!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Det hoppas jag. (men tala inte om det för mig!)
Tittade du på tecknat när du var liten?
Japp, å det gör jag fortfarande.
Hur många syskon har du?
3
Har några av dina vänner barn?
Japp, de flesta av dem.
När flög du senast?
I september 2006, till Rhodos.
Hur många kuddar sover du med?
3!
Pratar du några andra språk?
Japp, engelska flytande, spanska och franska behjälpligt.
Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda delarna, men laptopen är utlånad till svägerskan.
Vad har du med dig in på bion?
Smågodis och läsk.
Har du en blogg?
Japp, välkommen till http://MissyElliot.blogg.se
Gillar du din boendesituation?
OM! Trivs som fisken i vattnet.
Äter du frukost dagligen?
Eh, inte alltid, men försöker.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Kanske det, eller vad säger du Sueellen?
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ha, den var bra?.det finns nog ingen petigare!
Har du någonsin köpt något från eBay?
Näpp, inte ännu.
Tycker du om att krama folk?
Oh ja, det är himla mysigt!
Skulle du säga att du är trendig?
Näpp!
Vilka kläder gillar du mest just nu?
Trekvartsbyxor och någon snygg top.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De bildade det av sina namn : Carsten Med Gunilla = Camilla
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Det är upp till var och en, bara man är ärlig från början.
Är det något du absolut inte äter?
Kan finnas en eller annan sak jag inte tycker om, eller?
Vad har du druckit idag?
Kaffe, vatten, kaffe, vatten
Vad var det senaste du åt?
Potatis, panerad lövbiff, svampsås & grönsaker, min kära sambo kan han!
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Godaste glassmaken?
All chokladglass!
Vad var det senaste du köpte?
En fotbollsgubbe till Elliot och lite kläder till Elias.
Sover du tungt? 
Eeh, var det en lastbil som dundrade förbi? Jag hörde inget.
Trivs du med ditt jobb?
Kan inte bli bättre!
Vad ser du om du tittar till höger?
Marcus examenskort.
Vad ska du göra härnäst?
Slappa i soffan. (om ungarna tänker somna någon gång!)
Snarkar du?
Inte det minsta. (men min sambo håller nog inte med!)
Vilken är den äckligaste insekten?
Tvestjärtar och fästingar. (Fy f-n!!!)
Vad har du för väder?
Regn, regn och åter regn.

Gör mig glad med en kommentar


Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0