lista, lista, lista...HA HA

FICK TAG I EN NY LISTA, SKREV DEN I LÖRDAGS....

Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
hrm, det vill du inte veta
Hur mycket kontanter har du på dig?
cirkus 250 swedishe kronos?
Vilket ord rimmar på "test"?
fest, undra varför just detta ordet dök upp?
Favoritplanet?
Tellus
Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
The Dolly-song (ni vet den där sjungande, dansande flodhästen)
Vad har du på dig på överkroppen just nu?
linne 
Vad är det för märke på skorna du har på dig?
sorry, jag har inga skor på mej inomhus
Vad var det senaste som fick dej att skratta:
Elliots kommentarer
Vad gjorde du klockan 2 i natt?
matade Minimannen?
Vem skickade det senaste sms:et till dig?
min älskling
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
vem bryr sig? 
Vilket uttryck använder du mest?
é du rolig eller?
Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
till Elliot innan han skulle sova
Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
syrrans kattaskrällen
Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
endast tobaken...
Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
ha, den var gammal, det är digitalkamera som är modernt nu!
Vilken ålder har varit bäst hittills?
oh, svårt, gillar alla hela tiden
Din värsta fiende?
den onyttiga maten
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Elias som äter puré
Vad var det senaste du sa till någon?
"bästa killen", till sonen innan han skulle somna
Vilken färg har din jacka:
brun
Vem var senast arg på dig?
sambon
Vem umgicks du med senast?
min lilla mamms å sönerna
Vilken sida sover du på?
höger, nä vänster, nä magen, nä ryggen, äh, vad tusan!
Vad blir ditt namn baklänges:
allimac 
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus:
5 dagar (när jag födde första sonen) 
Hur tar du dig till jobbet?
med fötter eller cykel (bilen om jag är lat) 
Vad gör du när det regnar:
nåt mysigt...
Vad har du för startsida på internet:
min blogg 
Vem ringde du senast:
bästa kompisen Sussie
Godaste drickan till frukost?
kaffe, kaffe å kaffe 
Första sporten du gick på: 
fotboll
Vilken tv-serie är bäst:
CSI 
Vad är du mest rädd för i hela världen:
att något ska hända min familj  
Vad har du för färg på ditt påslakan:
just nu, beige
Vad ska du döpa dina barn till:
haha, been there, done that! (Elliot & Elias) 
Kan du ditt mobilnr utantill:
en sån korkad fråga, klart jag kan 
Senaste lästa bok:
serien om Ayla och grottbjörnens folk 
Vem kramade du senast:
Elliot, min son
Vad åt du senast?
jordnötter! (f-n också)
Vilka språk talar din mamma?
svenska 
Vilka länder har du bott i?
bara i Sverige
Hur bra är sin syn?
jag ser allt och lite till    
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?    
kom tillbaka när han vuxit till sig!        
Var är dina syskon just nu? 
syrran é på dejt i Malmö, bröderna hemma hos far
Vilken tid gick du upp imorse?    
Minimannen väckte mej 05.50! buhu!

Gör mig glad med en kommentar


Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0