Fyra av allt!

  A ) Fyra jobb jag haft:
   Tidningsutkörare på Värnamo Nyheter
   Köksbiträde på Värnamo sjukhus
   Croupier
   Trådfasare på Hörle tråd

B) Fyra ställen jag bott på:
   Linbastuvägen i Bor
   Hasselbergsgatan i Värnamo
   Fanjunkaregatan i Göteborg
   Studentstigen i Växjö
      
C) Fyra bra tidningar:
   Tävla och vinn (korsordstidning)
   Hänt Extra (skvaller)
   Hus och hem
   Vi föräldrar

D) Fyra TV-program jag älskar att titta på:
   CSI
   Desperate Housewives
   Criminal minds
   Top Model

E) Fyra platser utomlands jag har semestrat på:
   Torrevieja i Spanien (med Sanna & Sussie)
   Alcudia, Mallorca (med Maria)
   Kreta (med syrran)
   Rhodos (med Marcus, Elliot & 4 familjer till)

F) Fyra platser i Sverige jag semestrat på:
   Löjudden, vår lilla röda stuga vid Bolmen
   Hagöns camping i Halmstad
   På Öland
   Göteborg   
   
G ) Fyra favorit-maträtter:
   Stuvade makaroner och köttbullar
   Allt med kyckling
   Tacos
   Kasslergratäng med ris och svamp   

H ) Fyra fantastiska fester:
   Senaste festen med syrran, Sanna, Nell och några boys
   Min och Ninas 30-årsfest med Disneytema (2004)
   Syrrans och Marcus 30-årsfest med 70-talstema (2005)
   Mellandagsfesten 2005 med VH-gänget
   
I ) Fyra viktiga familjemedlemmar:
   Sambon & barnen
   Syrran
   Mamma
   Pappa

J ) Fyra viktiga vänner:
   (Åh, den var svår, det finns ju så många, men ok då)
   Sussie
   Åsa
   Sanna
   Catja
   
K ) Fyra bloggar jag läser:
   (Åh, den är ju svår den med, för jag läser ju såååå många!)
   http://SuEllen.blogg.se
   http://Catjalainen.blogg.se
   http://Miss48.blogg.se
   http://Kelo.blogg.se

L ) Fyra låtar jag gillar:
   Allt med Anastacia
   Kylie med Akcent
   She said med Lucas Prata
   Step up med Darin

M ) Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
   En himla massa olika bloggar!
   http://www.hm.com
   http://www.ro.edu.varnamo.se/
   http://www.viforaldrar.se/

N ) Fyra favoritämnen i skolan
   Engelska
   Idrott
   Geografi
   psykologi

O ) Fyra kroppsdelar jag gillar:
   Ögon
   Händer
   Rumpor
   Mmmm, ja just det?
   
P ) Fyra saker jag inte kan vara utan:
   Filofax
   Mobilen
   Lypsyl
   cigg      

Q ) Fyra saker jag ska göra innan jag dör:
   Se mina barn växa upp
   Resa
   Flytta till mitt drömhus
   Gifta mig
      
R ) Fyra saker jag gör varje dag:
   Dricker kaffe
   Borstar tänderna
   Sitter vid datorn
   Tjatar på mannen (ha ha)   
   
S ) Fyra saker i mitt badrumsskåp:
   Ansiktskräm från L'oreal
   Pincett
   Rakhyvel
   Hårgummiband
   
T ) Fyra länder jag skulle vilja resa till:
   Trinidad Tobago
   Thailand
   Australien
   Brasilien
   
U ) Fyra bra egenskaper med mig:
   Positiv
   Fördomsfri
   Envis (tja, bra eller dåligt???)
   Sprudlande

V ) Fyra uttryck jag säger ofta:
   É du rolig eller?
   "Vettu" = vet du
   Ge dej!
   Skulle inte tro det!

W ) Fyra skådespelare jag gillar:
   Benjamin Bratt
   Bruce Willis
   Kiera Knightley
   Sandra Bullock
   
X ) Fyra saker jag är bra på:
   Prata
   Läsa fort
   Lyssna
   Organisera

Y ) Fyra gamla pojkvänner:
   Nenad Bozecevic
   Mattias Fransson
   Rickard Deltinger
   Peré Pettersson (åh, då var jag inte så gammal!..ha ha)

Z ) Fyra filmer jag kan se om och om igen:
   Remember the Titans
   Femte elementet
   Alla tecknade Disneyfilmer
   The Phantom of the opera

Å ) Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
   På någon varm och solig plats
   I en klädaffär med obegränsad tillgång på pengar
   På ett spa
   Home alone, barnfri ett tag

Ä ) Fyra bästa böckerna:
   Serien om Ayla och Grottbjörnens folk av Jean M Auel
   Regnbågsormens land av Barbara Wood
   I cirkelns mitt av Dan Brown
   Kärlekens skördar av Jaquelyn Briskin   

Ö ) Fyra saker jag önskar att jag kunde:
   Sjunga
   Fotografera proffsigt
   Mer om datorer
   Laga god och nyttig mat

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Schvesster

Jag skulle kunna lägga till ett uttryck du använder...: -"Skit ner dig!"
Hahahaha

2007-07-18 @ 19:19:04
URL: http://catjalainen.blogg.se
Postat av: Rickard Deltinger

Jotack...gammal pojkvän var det. Hittade hit när jag på skoj sökte på mitt eget namn på google.....Eh.
Hoppas att allt är bra med dig föresten...det var ett tag sedan som bekant...he he.
Rickard.

2007-07-22 @ 10:48:19

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0