Förbaskade svenska sommarväder!

Det ska föreställa sommar nu. Men var är sommarvädret? Det känns som om man gått i ide. Elliot försöker vara ute så mycket som möjligt, men nu börjar till och med han tröttna på att det är kallt, blåsigt och regnigt. Jag vill kunna vara ute! När man har en liten som ligger i vagn är det inte kul att ge sig ut när det ösregnar. Jag vill ha sol och värme så vi kan hitta på kul saker.
Sitter just nu och funderar vad vi ska göra med vår dag. Mannen är ledig idag och då skulle det vara kul att göra något. (Och då inte något som tex. shopping, för det försvinner bara massa pengar i onödan!)
Hrm.... Det regnar ju inte just nu, även om det är gråtrist. Kanske en tur till blåbärsskogen? Elias kan ju vara i vagnen om man ser till att hålla sig på småvägar.
Får se vad som händer..... Något måste vi göra.

(ps ska försöka utföra en soldans i eftermiddag och se om jag kan blidka vädergudarna!)
Kramiz

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Skånebruttan

Håll ut....det fina vädret är nog på väg uppåt...solen har äntligen kommit till Skåneland idag. Peppar peppar håller det i sig. Inte badväder precis, men sol och blå himmel. Tog med Mandisen ut på kanalen i en trampbåt. Jättemysig eftermiddag!
Själv hade jag lassat upp med en massa pyssel och bakrecept ifall regnet hade fortsatt forsa ner. Något att rota fram till hösten sen kanske...tycker inte Elliot om att pyssla??
Kram från Skåningarna

2007-07-09 @ 19:43:57
Postat av: Camilla

låter finemang att det kanske blir bättre väder. Och angående pyssel, så har vi ju för tusan pysslat dagarna i ända, medan regnet öst ner....HA HA
kramiz

2007-07-09 @ 20:48:17
Postat av: Johanna

Tjo! Hoppas ni har det bra trots det trista vädret, förstår precis vad du menar! Bläää....Inget kul att köra B-vagn alls...men vi hoppas på bättring för sämre kan det ju knappast inte bli! Go´natt! Kram

2007-07-09 @ 23:02:35
URL: http://radhusidyll.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0