En kortispaus från ungarna.

Mitt på dagen bar det av till sambons farmor för fiskmiddag. Efter trevligt umgänge med svärmor, svåger och svägerska for jag och Marcus till Växjö. Utan barn strosade vi lite i affärer och tog en fika i lugn och ro. Klockan 18.00 satt vi på bästa platserna i biosalongen och såg ridån gå upp för "Harry Potter och Fenixordern". Filmen var väldigt bra med massa action och specialeffekter. (Jag har även sett de tidigare på bio och de finns i filmhyllan härhemma.) Vi njöt till fullo av detta lilla avbrott från vardagen. Måste göras fler gånger.
 

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Johanna

Åh, va mysigt - bara ni två..hm..det kanske man skulle föreslå här hemma oxå =)Natti natti

2007-07-18 @ 00:28:36
URL: http://radhusidyll.blogg.se
Postat av: Sussie

Gueddalalupu säger jag bara!
Dom ögonblicken kommer inte alltid så passa på o njut när dom infinner sig!!!
Är ni värda... öhh vad hände när ni kom hem!!!? hi hi
Puss

2007-07-18 @ 16:25:46
URL: http://SuEllen.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0