Celebert besök, ett aber i bloggandet....(ha ha)

Har inte varit så aktiv med bloggandet de senaste dagarna. Det finns en, eller rättare sagt två orsaker till det. Dessa två orsaker heter Kate och Madeleine. Kate är en barndomskompis som bor i Västerås och Madeleine är hennes 10-åriga dotter.
Kate och jag gick i samma klass i 6:an, 7.an och 8.an. Sedan flyttade hon från staden och vi har behållt kontakten genom åren. Även om vi inte träffats mer än ett par gånger på alla dessa år, så har vi himla trevligt tillsammans.
Vi har haft ett par riktigt mysiga dagar tillsammans, med shopping, "skvallring", grillning och relaxing. Härligt!
Himla synd bara att man inte ses så ofta.

image137

Puzz & Kramiz på er, Maddis & Kejtan!!

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Schvesster mässter

Weeeee! Kul att se dig igen Kate och vilken skön unge du har! Fick värsta kramen när jag skulle åka på onsdagskvällen...
Eiiin skluuuuoooooov! ("en skruv" på Kate-iska)

2007-07-27 @ 11:05:37
URL: http://catjalainen.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0