uppdatering

Familjen börjar reda upp sig igen. Båda familjemedlemmarna är på bättringsvägen, men är kvar på sjukhuset.  (Skriver inte mer om detta för det är alldeles för personligt.)

Minimannen lever fortfarande rövare om nätterna. Kan inte fatta hur ungen orkar vara igång hela dagen när han vaknar och blir störd i sin sömn typ 10 gånger på en natt. (minst!!!)
Att han sedan bara sover 1-2 timmar på dagen är ett mysterie i sig....
Han är ju bara 11 månader. Brukar inte sådana småglin sova typ jämt?

När jag nu bestämt mig för att kolla in datorn , så har stora lilla killen lagt beslag på den.
I sin paketkalender har han fått ett spel, Lego Star Wars, och han är helt frälst.
Jag får inte komma till datorn alls, för är det inte Elliot som sitter där, så är det sambon,
eller så är det båda grabbarna som viftar med lasersvärd mot Darth Maul!!!!
När väl datorn är ledig, finns det en liten Miniman som pockar på uppmärksamhet.....
Eller så ska jag laga middag, eller städa, eller tvätta, eller....ja ni fattar....
*mohahahaha*

Jag blir galen.......

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Schvesster Mässter

Du måste GENAST återerövra ditt datorterritorium! Bring 'em on!!
Kramz!

2007-12-09 @ 12:13:11
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Lotta

Skönt att det verkar gå på rätt håll ch hörredu se till å återta datorn annars går det bara åt ett håll hu Kram:)

2007-12-10 @ 07:41:00
URL: http://keloblogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0