kläderna på

Som ni sett här, handlade jag dyra designkläder till Minimannen.
Måste bara slänga in lite bilder på hur otroligt sött det var när kläderna väl är på!!!!

                   

image448ps. Du hänger väl med på min utmaning? ds.image448


Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Nell

Riktigt, riktigt fina!! De sitter ganska perfekt va? Undrar hur många dagar han kommer kunna ha den...? *fniss*

2007-12-04 @ 00:28:51
Postat av: Johanna

I em pyser jag till
den berömda "designaffären" ha ha ha...så söt han är i dressen =)

2007-12-04 @ 10:08:54
Postat av: Myra

Passar perfa ju.
Men... utmaning..? *ser mig förvirrat omkring* Har jag missat något nu?

Moahahahaaaa

2007-12-04 @ 12:19:09
URL: http://myrasmysterier.blogg.se
Postat av: Moster

Kolla in gull-ungen! Längtar ihjäl mig till jul så jag får umgås med mina härliga systersöner.
Måste bara säga med att lilla lilla killen är ju helt vansinnigt lik dig!! Inte en gnutta av pappa där inte! Stora lilla killen är ju mer blandning så att säga...

2007-12-04 @ 13:16:08
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: MissyElliot

* Nell: Hrm, vad menar du med det?. Du syftar välan inte på att han växer som ogräs eller?
*mohahaha*

* Johanna: Hoppas att ni hittade massa fint i designer-affären...hi hi hi

* Myra: Hrm, så glömsk kan du inte vara, jag tror bara du är LAAAAT! *fniss*

* syrran: Det är inte länge tills du kommer hem nu. Elliot längtar ihjäl sig snart...... Det gör Minimannen också, fast han är inte medveten om det....*fniss*

2007-12-05 @ 09:00:51

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0