julen 2007

Julen är till ända. Familjen har farit runt till olika platser för att få träffa släkten. Trots farandet har vi haft det toppentrevligt. Här kommer lite bilder från vårt julfirande.
image497
Julfirande nummer 1:
                                           
I väntan på tomten        Ok, vi tittar på Kalle Ankas         Nu kommer han!!!!!
kan man kanske              jul först då......
mäta något?

                                   
Minimannens första jul.                    Mats & Elliot spanar in
(Han sov hela tiden tomten              samlarkorten i hockey!
var här, men vaknade lagom image499
till det var dags att öppna paket.)


Julfirande nummer 2:

                              
Mera tomte och paket!        Stora lilla killen får hjälpa
                                                  Minimannen med att öppna....

Julfirande nummer 3: 

                   
Det kan behövas en             Tjohoo, mera tomte!
paus emellanåt....

Som sagt, ett evigt farande, men lika härligt ändå! image500
Kramiz på er alla i familjen som gjorde pojkarnas jul så toppen!

Gör mig glad med en kommentar

Postat av: Sösster

Ja visst är det myyys...! Jag vill ha mer jul! Var inte färdig känns det som!!
Kramis å tack själv för en härlig jul!

2007-12-28 @ 23:30:50
URL: http://Catjalainen.blogg.se
Postat av: Petra

ni verkar ha haft en toppenjul =)
men jag avundas inte riktigt det där med
att fara omkring :S
men det är ju jag det *ler*

kram kram

2007-12-29 @ 14:22:11
URL: http://petraodaniel.blogg.se

Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0