Tagen

Jag har blivit  "tagen". Tack supergulliga Johanna, det är alltid kul att vara uppskattad. Men attans vad svårt det är att välja bloggar, det finns ju så många bra! Får ta några av dem som jag läser varje dag. Får se nu då, okidoki, jag utmanar:

Sueellen - Suellens blogg är alltid lika intressant. En knasig 2-barnsmamma som skriver om små och stora saker i hennes stora, lilla vardagsvärld. Stora intresset är hem och inredning och den förestående flytten till nya huset.

Catjalainen - Min lillasyrras blogg. Det var hon som inspirerade mig till att börja min blogg. Hon har en helt otrolig förmåga att använda svenska språket. Galen, rolig & inspirerande.

Kent & Lotta - Det är mest frugan i familjen som bloggar här. Helsingborgare, som snart blir Värnamobor. Har 2 galna, men otroligt söta små ungar. Plitar ner vardagstankar och händelser. Skriver mycket om hus och hem och renoveringen av huset.

Nell - Nell är mammaledig precis som jag. Hon skriver om barnen och andra tankar om livet i största allmänhet. Äldste sonen (2 1/2), har en förmåga att häva ur sig härliga kommentarer som Nell ser till att sätta på pränt.
image179

Gör mig glad med en kommentar


Säg något är du snäll:

Du heter:
stammis?

Din e-postadress: (bara jag som ser)

Var kan jag hitta dig?

Vad säger du?

Trackback
RSS 2.0